opuszczone miejsca na antarktydzie

opuszczone miejsca na antarktydzie

Jak schudnąć i utrzymać mięśni – Pięć kroków do Your Dream Ciała

Jeśli starasz się schudnąć, to są rzeczywiście próbuje stracić zawartości tłuszczu w organizmie, prawda? Być może był on diet, nawet diet, gdzie myślisz, że jesteś jedzenia wszelkie prawo żywności, ale twoja waga kończy przypominający Yo-Yo.

Jo-jo efekt jest wspólny dla 80% ludzi, którzy diety, a to dlatego, że nie wiedzą, jak stracić tłuszcz i zachować mięśnie, ale przez niebezpieczne techniki diety, są ozonową masy ciała w postaci wody, mięśni i czasami nawet narządów tkanek.

Chcesz dowiedzieć się, jak stracić tłuszcz i zachować mięśnie i utrzymać pożądaną masę goli?

1. Twoje nastawienie psychiczne

Musisz mieć pozytywny, nie defetystyczną nastawienie psychiczne i zdolność do kochania siebie, jak są teraz, nawet jeśli nie są, jak chcesz się stać.

2. Twoja dieta

Nie stać obsesyjno o kalorie – aby stracić tłuszcz i zachować mięśnie, trzeba mieć zbilansowaną dietę, która zawiera wszystkie grupy żywności.

3. posiłki dziennie

To zależy od tego, jak głodne masz, ale stare „trzy posiłki dziennie kwadratowych” powiedzenie, musi być opuszczony i przyklejają się do poniższych prostych zasad:

jeśli jesteś głodny, zjeść coś

jeśli jesz coś, upewnij się, że jest zdrowy, o niskiej zawartości tłuszczu, bogate w witaminy i minerały

jeśli coś zjeść, zjeść coś małego z niskim GI

jeśli jesteś głodny, wypij szklankę wody pierwsza

jeśli wypić szklankę wody po pierwsze, odczekać chwilę przed jedzeniem

Wszystkie te zasady pomogą zwiększyć tempo przemiany materii i zachęcić organizm do spalania tłuszczu, nie masy ciała.

4. Ćwiczenia

Ćwiczenie około cztery razy w tygodniu. Budować powoli. N.B .: wykonywać ćwiczenia lub sport, który lubisz

5. Stopa Serce

Aby stracić tłuszcz i zachować mięśnie, powinno być idealnie robi niewielki wpływ, ćwiczenia aerobowe, czyli utrzymywać tętno na poziomie pomiędzy 100 a 120 uderzeń na minutę (BPM) i utrzymać go przez co najmniej 30 minut. Nie idź ponad 120 BPM inaczej spalisz glikogenu, a nie tłuszczu. Powyższe pięć wskazówki są niezbędne, aby przestrzegać, jeśli chcesz stracić tłuszcz i zachować mięśnie. Jest to również ważne dla utrzymania masy ciała i nie odzyskuje go w krótszym okresie czasu niż zajęło Ci stracić tę wagę.

Nadwaga jest poważna i niebezpieczna dla zdrowia. Jeśli przeczytałeś ten artykuł i chcesz schudnąć bezpiecznie i trwale, i jesteś gotowy do tego zalecenia, będziesz na dobrej drodze do zdobycia wspaniałe ciało zawsze chciał.

Artykuł dzięki: